ارغوان جونارغوان جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

به رنگ ارغوان

13ماهگیت مبارک گلم

1393/5/1 22:50
نویسنده : معصومه
143 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان 13 ماهه شدی.محبت.. و چه زود میگزره این روزهای شیرین تر از عسل.آرام... دخترم این روزا بیشتر از قبل با خودت مشغول میشی... میری میچسبی به میز تی وی و مبل و غیره و جدیدا هم یاد گرفتی میری روی میز و مبل و تخت و .. منم نگران که نکنه از پشت بیوفتی..شیطونک من.سوال.. این روزا خیلی میریم مسافرت فیروزکوه روستای اب و اجدادی... تو هم کلی خوش میگدرونی..عینک. البته هنوز از راه افتادنت خبری نیست.متفکر.ولی مطمینن تا چند تا پست دیگه خبر راه افتادنت و ثبت میکنم ... کاملا بهم میفهمونی که چی میخوای و از این بابت دختر باهوشی هستی و من و کمتر خسته میکنی..البته خستگی زود گدر چون مگه میشه ادم با وجود همچین گلی خسته بشهزیبا بابا محمد که از سرکار میاد تورو میبره پارک و 1 ساعتی میچرخونتو سوار تاب میکنه.. و  این روزا خیلی بهت وابسته شدم و نمیخوام از کنارت دور باشم.بوس. ارامش عجیبی بهم میدی محبت

هر جا اهنگ پخش بشه یا دست بزنن سری عین عروسکا دستتو میبری بالا و نانای نانای میکنی و میرقصی

بهت میگیم ارغوان به چیزی دست نزنه دستت و میاری بالا و تکون میدی

خیلی حرف میزنی ولی من متوجه نمیشم چی میگی و در اخر با انگشت بهم میفهمونی چیمیخوای

بابا..ماما.. با(باباجون) ما(مامان جون) دد.. هم ( غدا) ده( دعوا کردن ) و خلاصه کلی چیزهای دیگه میگی که ...

عشق بیرونی و هر کی بره بیرون چه اشنا چه غیر اشنا تو باهاش میری

وقتی نماز میخونیم میای و سرتو رو مهر میزاری متلا نماز میخونی

بازی هوشتو هم درست میچینی گلم...

بای بای میکنی میگی بووو بووو( یعنی بای بای)

...خلاصه یه دنیااااااااااااااااااااااااااا دوست داریم و عاشقانه میپرستیمت... محبت

خدایا عاشقتم بابت این فرشته زیبای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)