ارغوان جونارغوان جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

به رنگ ارغوان

بدون عنوان

1392/8/17 17:47
نویسنده : معصومه
111 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز اولین جمعه ماه محرم بود ...و همایش شیرخوارگان حسینی بود ..که ما خیلی دلمون میخواست تو هم اونجا باشی ....تا تو هم عزادار حسینی باشی..بخاطر همین لباس حضرت علی اصغر برات تهیه کردیم و صبح ساعت 9 من و بابا و دایی بردیمت مصلی ... کمی توی جمع نشستیم و اومدیم بیرون...اخه خیلی شلوغ و گرم بود ...ترسیدم بیشتر تو بمونم اذیت بشی...ایشالله خداقبول کنه عزیزم....

حضرت علی اصغر و امام زمان پشت و پناهت باشه .....

نازدونه مامان من پارسال وقتی تو شکمم بودی برای سلامتی نذر کردم محرم برات اش بپزم ...

که مامان جون زحمت کشید درست کردو پخش کردیم...میخوام برای سلامتی دختر نازدونه هر سال نذرمو ادا کنم .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حنانه
19 آبان 92 14:47
دلم مست و لبم مست و سرم مست / بخون ای دل که صبرم رفته از دست بخون ای دل محرم اومد از راه / بخون اجر تو با عباس بی دست . . . عرض تسلیت و تعزیت بمناسبت آغاز ایام عزای حسینی
مامان نیکا
25 آبان 92 18:05
سلام مامانی مهربون خدا ارغوان جون حفظ کنه. عزیزم با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم به وبلاگ دخترن سر بزنید
یاسمن مامان ترمه
28 آبان 92 16:17
نذرتون قبول باشه امیدوارم امام حسین خودش مراقب شما و دختر نازتون باشه راستی منم میخواستم اسم دخترمو ارغوان بذارم اسم قشنگیه