ارغوان جونارغوان جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

به رنگ ارغوان

این روزها

1392/7/28 13:49
نویسنده : معصومه
123 بازدید
اشتراک گذاری

نازدونه من ....

دیگه کاملا بغلی شدی و رو زمین بند نمیشی و همش میخوای یکی بغلت کنه راه ببره...خمیازه

من که یه لحظه هم نمیتونستم دوری بابا محمدو تحمل کنمسوال الان مجبورم به خاطر وروجک برم روستای پدری ....چون تو اصلا به من وقت نماز خوندن و ناهار خوردن نمیدی و تنهایی کمی برام سخته مادر.. خلاصه یا باید رات ببرم یا باهات بازی کنم ... یادت باشه من و از عشقم جدا کردی عشقم....

اولین غلت زدنتو هم 20 مهرزدی و الان دیگه وقتی میزارمت زمین سری برمیگردی...خندهقربونت برم....بیسکوییت مادر و موز و هم خیلی دوست داری تشویق...نوش جونت....واسه مولتی و اهن باید کلی ادا و شکلک دربیارم تا بخوری اخه اصلا دوستش نداری....سبز

گوشی مامان مگه خوردن دارهلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)